POSLEDNÍ ČLÁNKY



Archiv: 15 . Srpen 2012, Středa

<!--:cs-->Zpravodajské agentury šíří desinformace, Assange azyl zatím nedostal<!--:-->

Světově uznávaný zpravodajský deník The Guardian dnes do světa vypustil falešnou zprávu, která tvrdí, že Julian Assange dostal azyl v Ekvádoru. Odvolává se na nejmenované zdroje blízké ekvádorskému prezidentovi. Zprávu ihned po něm přebírá agentura RT, která zakladateli WikiLeaks poskytuje prostor pro diskusní pořad „The Julian Assange Show“. V zápětí se redaktoři RT rozhodnou zjistit více podrobností a nakonec informace z The Guardianu popírají.

1












Volba lidskosti